Udostępniliśmy bezpłatnie materiały które pomogą Ci sprawnie napisać CV i list motywacyjny. Proces tworzenia i zawartość udostępnionych materiałów / dokumentów była konsultowana w szerokim gronie ludzi z branży.
Skorzystaj z gotowych przykładów:
Rys. 1. CV wzór sekretarka / asystentka
Rys. 2. List motywacyjny szablon recepcjonistka / sekretarka z doświadczeniem
Powyższe dokumenty utworzona za pomocą darmowego kreatora online dostępnego na stronie otokariera. Pamiętaj, Życiorys zawodowy (Curriculum Vitae) i List motywacyjny do pracodawcy zawsze wysyłaj w formacie PDF.
Przykład:
Ewa Kwiatkowska
E-mail: ewa.kwiatkowska@poczta.pl
Telefon: +48 222 122 121
Data urodzenia: 04.04.1995
Na stanowisku Sekretarki i Recepcjonistki istotna jest aparycja kandydata, jeżeli chcesz mieć większe szanse na przejście do kolejnego etapu rekrutacji dodaj do CV aktualne zdjęcie. Wykorzystaj doświadczenie zawodowego fotografa. Dobre zdjęcie w życiorysie zawodowym np. w formie biznesowej sprawi że dokument będzie wyglądał profesjonalnie na tle innych CV (dodatkowo pokaże pracodawcy Twoje zaangażowanie w proces rekrutacji).
Ta rubryka na samym początku zwróci uwagę rekrutera, w kilku zdaniach napisz o sobie.
Przykład podsumowania zawodowego - Sekretarka:
Zorganizowana i komunikatywna z 3-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w międzynarodowej firmie spedycyjnej. Biegle posługuję się językiem angielskim i oprogramowaniem biurowym. Postrzegana jako energiczna i zaangażowana w pracę osoba. Szukam pracy jako Sekretarka / Asystentka w której wykorzystam moje umiejętności i doświadczenie aby realizować wytyczne firmy.
Przykład Recepcjonistka / Rejestratorka medyczna (podsumowanie zawodowe):
Energiczna i komunikatywna Recepcjonistka z 7-letnim doświadczeniem pracy, zdobytym w przychodni lekarskiej i gabinecie stomatologii estetycznej. Z dobrą znajomością języka angielskiego i rosyjskiego, biegle posługuje się oprogramowaniem biurowym z pakietu MS Office. Postrzegana jako sumienny pracownik o przyjaznym usposobieniu. Szukam pracy w której wykorzystam moje doświadczenie i umiejętności.
Przykład Sekretarka:
08/2014 - 09/2017
Firma Transportowa "Dostawa na Czas", Poznań
Stanowisko: sekretarka / asystentkaNajważniejsze obowiązki:
- zapewnienie płynnej obsługi kadry kierowniczej (m.in. organizacja wyjazdów służbowych, rozliczanie poniesionych kosztów, umawianie i organizacja spotkań, prowadzenie kalendarza);
- prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym: prowadzenie dokumentacji i archiwizacja, koordynacja obiegu dokumentów, rozliczanie faktur, zarządzanie korespondencją;
- obsługa bezpośrednia i telefoniczna pracowników i kontrahentów;
- wykonywanie drobnych tłumaczeń (język polski na język angielski).
Przykład CV Recepcjonistka / Recepcjonista / Rejestratorka medyczna:
02/2013 - 05/2018
Gabinet Stomatologii Estetycznej "White Smile", Warszawa
Stanowisko: recepcjonistka / rejestratorkaNajważniejsze obowiązki:
- sprawna i na wysokim poziomie obsługa Gości Gabinetu stomatologii;
- udzielanie wyczerpujących informacji odnoszących się do funkcjonowania Gabinetu;
- dbanie o porządek i estetykę otoczenia Gabinetu;
- obsługa rozmów telefonicznych umawianie, potwierdzanie i odwoływanie wizyt;
- sumienne prowadzenie kalendarza wizyt;
- obsługa i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- kontakt i współpraca z serwisem technicznym, dostawcami;
- pomoc przy organizowaniu różnych wydarzeń firmowych m.in. wigilia firmowa, spotkania integracyjne itp.
Przykład:
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (drukarka, skaner itd.);
- zaawansowana znajomość oprogramowania z pakietu MS Office;
- sprawna obsługa m.in. programu do faktur, systemu rezerwacji, kalendarza Google itd.;
- biegłe posługiwanie się językiem angielskim (poziom B2);
- komunikatywność i zdolności interpersonalne;
- dobre zdolności organizacyjne i umiejętność określenia priorytetów;
- wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kategoria B.
Przykład:
Szkolenie: Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie Biurem - 2018
Organizator szkoleń: ARK Consulting
Przykład:
2012 - 2015
Technikum Ekonomiczne nr 5 w Warszawie
Uzyskany tytuł: technik ekonomista
Przykład:
- rekreacyjna jazda na rowerze;
- aerobik;
- literatura polska i angielska.
Ze względów formalnych w CV i list motywacyjny powinien zawierać t.zw. Klauzulę, zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb rekrutacji, klauzula nie musi być mocno eksponowana, wystarczy że będzie zamieszczona mniejsza czcionką np. w stopce dokumentu.
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na ofertę pracy z dnia 03.02.2019 na stanowisko sekretarki, chciałabym przedstawić moją kandydaturę. Jestem przekonana że posiadam wszelkie umiejętności i doświadczenie których Państwo szukacie.
Posiadam 2-letnie doświadczenie zawodowe, w poprzedniej pracy skutecznie koordynowałam wszelkie zadania w sekretariacie, m.in. prowadziłam dokumentację i archiwizację, nadzorowałam obieg dokumentów, rozliczałam faktury, zarządzałam korespondencją, umawiałam i organizowałam spotkania, organizowałam wyjazdy służbowe. Dobre zdolności organizacyjne, pracowitość i konsekwencja, to cechy, które pozwoliły mi bardzo efektywnie wykonywać powyższe zadania w sekretariacie.
Posiadam wykształcenie wyższe, biegle posługuje się językiem angielskim, w stopniu bardzo dobrym opanowałam obsługę komputera i urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner itd.), sprawnie poruszam się w aplikacjach z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). Jestem osobę komunikatywną, o bardzo dobrych zdolnościach interpersonalnych, z umiejętnością określenia priorytetów, z chęcią na dalszą naukę i samodoskonalenie.
Mam wielką nadzieje że moja kandydatura spełnia Państwa oczekiwania, i już wkrótce więcej o sobie, opowiem na bezpośrednim spotkaniu.
Z wyrazami szacunku,
Izabela Trojanowska
Sekretarka pracownik biurowy realizuje czynności które gwarantują sprawną pracę sekretariatu m.in. płynny przepływ informacji – wewnątrz i na zewnątrz firmy. Sekretarka często jest łącznikiem w kontaktach przełożony a pracownik, a także organizuje kontakty z klientami i kontrahentami. Osoba na tym stanowisku często jest określana "prawą ręką szefa".
Zarobki Sekretarki - na wielkość wynagrodzenia ma wpływ kilka czynników m.in. jakie pracownik ma w firmie kompetencje (np. czy zna języki obce), czy firma ma ugruntowaną pozycje, czy pracownik ściśle współpracuje z przełożonym (jest jego prawą ręką) etc. Sekretarka może zarabiać od 2 500 zł brutto do około 5 000 zł brutto. Według ofert dostępnych w sieci (próba kilkadziesiąt ofert zatrudnienia) w drugiej połowie roku 2018 średnia medialna oferowanej pensji wynosi około 3 500 zł brutto.
Pracownicy Recepcji potrzebni są w gabinetach stomatologicznych, kosmetycznych, przychodniach, szpitalach, hotelach, w różnych placówkach sportowych etc..
Zarobki / wynagrodzenie Recepcjonisty - średnia medialna zarobków (m.in. recepcjonistka medyczna, hotelowa, w salonie kosmetycznym) w 2018 roku to około 3 000 zł brutto (średnia wyliczona na podstawie kilkudziesięciu opublikowanych ofert pracy w serwisach ogłoszeniowych). Około 1/3 pracowników otrzymuje (w całości lub dofinansowanie) pakiet prywatnej opieki zdrowotnej lub / i karnet na zajęcia sportowe (siłownia, basen, fitness).
2020-02-08
Aga2020-02-02
Awww.otokariera.pl © 2024 Polityka Prywatności i Pliki Cookies