CV i list motywacyjny copywriter - gotowy wzory, przykłady, wskazówki

Przygotowaliśmy materiały które pozwolą Ci na napisanie profesjonalnego CV i listu motywacyjnego.

Sprawdź gotowe przykłady:

  1. CV i list motywacyjny copywriter
  2. Krok po kroku rubryki - jak napisać profesjonalne CV
  3. List motywacyjny copywriter

#1 CV i list motywacyjny wzór copywriter

Szablon / Design CV powinien powinien zwrócić uwagę rekrutera, bo przecież Copywriter to osoba która kreuje wizerunek, dba o dobry PR.

CV copywriter wzór doc do pobrania i wypełnienia


CV copywriter szablon


Pliki napisane z wykorzystaniem darmowego kreatora dokumentów do formatu PDF, sprawdź kreator CV darmowy online.



#2 Informacje które powinny się znaleźć w CV copywritera


A Imię i nazwisko, dane kontaktowe, wiek kandydata, fotografia.

Przykład:

Marcelina Dobosz
E-mail:
marcelina.dobosz@poczta.pl
Telefon: +48 404 111 111
Data urodzenia: 21.09.1988

Zalecam dodać zdjęcie do CV (Curriculum vitae z fotografią to większe szanse na przeskoczenie do następnego etapu rekrutacji → rozmowy kwalifikacyjnej). Dobrze jak zdjęcie ma formę biznesową a kandydat pogodny wyraz twarzy.


B O mnie, w kilku linijkach napisz o sobie, o celu zawodowym na najbliższe lata.

Przykład:

28 lat, Copywriter z 5-letnim dorobkiem zawodowym w agencji reklamowej. Kreatywny i doświadczony w tworzeniu treści w systemie efektywnościowym na portale e-commerce, branżowe blogi, newslettery, maile sprzedażowe, bilbordy reklamowe, ulotki i reklamy drukowane. Postrzegany jako koncepcyjny i zaangażowany pracownik, doskonale współpracujący w grupie.


C Doświadczenie zawodowe w CV copywritera

0pisz główne obowiązki które były do wypełnienia w ramach obejmowanego stanowiska pracy.

Przykład:

02/2016 - 07/2018
Agencja Reklamowa "Pryzmat", Warszawa
Stanowisko:
Copywriter

Najważniejsze obowiązki:

  1. tworzenie treści w systemie efektywnościowym na potrzeby reklamy (treści na bilbordy reklamowe, slogany reklamowe, maile sprzedażowe, newslettery etc.);
  2. systematyczna analiza tworzonych treści pod kątem skuteczności konwersji nakreślonego przekazu marketingowego;
  3. dobór oprawy graficznej i zdjęć potęgujących przekaz marketingowy dla wykreowanych treści;
  4. stałe badanie rynku, analiza bieżących trendów i poczynań konkurencji;
  5. regularna współpraca z zespołem kreatywnym przy bieżących przedsięwzięciach.

D Sekcja Umiejętności / Kwalifikacje w CV copywritera

Przykład:

  1. znajomość standardów webwriting’u i praktyk wykorzystywanych w reklamie;
  2. umiejętność kreatywnego tworzenia nowych pomysłów w połączeniu z efektywnym przekazem marketingowym;
  3. znajomość podstawowych zachowań behawioralnych konsumenta i wiedza jak to wykorzystać to w praktyce;
  4. dbałość o nienaganny język;
  5. znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  6. nieszablonowe myślenie i otwarty umysł.

E Kursy / Szkolenia w CV copywritera

Przykład:

Szkolenie: Kurs copywriting / art direction (288 godzin) - 2017 / 2018
Organizator szkoleń: Szkoła Mistrzów Reklamy


F Wykształcenie

Przykład:

2012 - 2015
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacja: dziennikarstwo w nowych mediach
Uzyskany tytuł: dziennikarz


G Zainteresowania / Hobby w CV copywritera

Przykład:

  1. programowanie neurolingwistyczne (NLP);
  2. literatura obejmująca zagadnienie "obraz jako przekaz medialny";
  3. rekreacyjna jada na rowerze i na longboardzie;

H Klauzula

Nie zapomnij o zamieszczeniu (dotyczy to również listu motywacyjnego) - "Zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych", klauzula zazwyczaj jest zamieszczona na samym dole dokumentu.



#3 List motywacyjny copywriter

Szanowni Państwo,

z wielkim zainteresowaniem przeczytałam Państwa ofertę pracy na stanowisko copywritera. Postanowiłam zaproponować moją kandydaturę, bowiem posiadam te umiejętności, których Państwo poszukujecie.

Jestem doświadczonym copywriterem, uczestniczyłam w tworzeniu treści w systemie efektywnościowym, przygotowywałam teksty do prezentacji, do prasy, na strony internetowe, na Twittera, na Facebooka, komponowałam chwytliwe opisowe nagłówki, slogany reklamowe. Wiedza z obszaru zachowań behawioralnych konsumenta i aktywna obserwacja bieżących trendów pozwoliła mi tworzyć teksty które przekładały się na dużą konwersję.

Jestem osobą kreatywną, o nieszablonowym myśleniu, o otwartym umyśle, która tworzy teksty z wielką dbałością o poprawny język. Biegle posługuje się językiem angielskim.

Z wielką przyjemnością spotkam się z Państwem na bezpośredniej rozmowie aby jeszcze więcej opowiedzieć o sobie.

Z wyrazami szacunku,

Joanna Gadowska



#4 Copywriter charakterystyka zawodu

copywriter Copywriter to zawód XXI wieku, zapotrzebowane na Twórców tekstów z roku na rok rośnie, a to dlatego że duża część handlu i reklamy przeniosła się i do Internetu i wygląda na to, że to jeszcze nie koniec. Copywriter odnajdzie się przy tworzeniu treści e-marketingowych (przygotowanie oferty handlowej, tworzeniu blogów tematycznych, pisaniu scenariuszy do filmów promocyjnych, wymyślaniu chwytliwych haseł reklamowych, etc.).

Ile zarabia Copywriter? - zarobki wahają się w przedziale od 2500 (brutto) do - 4500 (brutto). Średnia zarobków to 3500 (brutto).

Zalety pracy Copywritera: ciekawa praca twórcza, możliwość pracy zdalnej (np. z domu).

Podobne artykuły do CV i listu motywacyjnego copywritera:

zawód grafika komputerowego

CV Grafik komputerowy

Grafik komputerowy to zajęcie dla twórczych, kreatywnych, osób które sprawnie posługują się profesjonalnym oprogramowaniem graficznym jak Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator. Posiadają praktyczne umiejętności polegające m.in. na przygotowywaniu grafiki na potrzeby projektów stron WWW, prezentacji multimedialnych, grafiki do druku: ulotek, plakatów, etc. Skorzystaj z dostępnego wzoru CV i zacznij pisać skuteczny życiorys zawodowy.

Page rendered in 0.0356 seconds.

OTOKARIERA ∷ COPYRIGHT © 2019

up