Przygotowaliśmy materiały które pozwolą Ci na napisanie profesjonalnego CV i listu motywacyjnego.
Sprawdź gotowe przykłady:
Szablon / Design CV powinien powinien zwrócić uwagę rekrutera, bo przecież Copywriter to osoba która kreuje wizerunek, dba o dobry PR.
Pliki napisane z wykorzystaniem darmowego kreatora dokumentów do formatu PDF, sprawdź kreator CV darmowy online.
Przykład:
Marcelina Dobosz
E-mail: marcelina.dobosz@poczta.pl
Telefon: +48 404 111 111
Data urodzenia: 21.09.1988
Zalecam dodać zdjęcie do CV (Curriculum vitae z fotografią to większe szanse na przeskoczenie do następnego etapu rekrutacji → rozmowy kwalifikacyjnej). Dobrze jak zdjęcie ma formę biznesową a kandydat pogodny wyraz twarzy.
Przykład podsumowania zawodowego:
28 lat, Copywriter z 5-letnim dorobkiem zawodowym w agencji reklamowej. Kreatywny i doświadczony w tworzeniu treści w systemie efektywnościowym na portale e-commerce, branżowe blogi, newslettery, maile sprzedażowe, bilbordy reklamowe, ulotki i reklamy drukowane. Postrzegany jako koncepcyjny i zaangażowany pracownik, doskonale współpracujący w grupie.
0pisz główne obowiązki które były do wypełnienia w ramach obejmowanego stanowiska pracy.
Przykład:
02/2016 - 07/2018
Agencja Reklamowa "Pryzmat", Warszawa
Stanowisko: CopywriterNajważniejsze obowiązki:
- tworzenie treści w systemie efektywnościowym na potrzeby reklamy (treści na bilbordy reklamowe, slogany reklamowe, maile sprzedażowe, newslettery etc.);
- systematyczna analiza tworzonych treści pod kątem skuteczności konwersji nakreślonego przekazu marketingowego;
- dobór oprawy graficznej i zdjęć potęgujących przekaz marketingowy dla wykreowanych treści;
- stałe badanie rynku, analiza bieżących trendów i poczynań konkurencji;
- regularna współpraca z zespołem kreatywnym przy bieżących przedsięwzięciach.
Przykład:
- znajomość standardów webwriting’u i praktyk wykorzystywanych w reklamie;
- umiejętność kreatywnego tworzenia nowych pomysłów w połączeniu z efektywnym przekazem marketingowym;
- znajomość podstawowych zachowań behawioralnych konsumenta i wiedza jak to wykorzystać to w praktyce;
- dbałość o nienaganny język;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- nieszablonowe myślenie i otwarty umysł.
Przykład:
Szkolenie: Kurs copywriting / art direction (288 godzin) - 2017 / 2018
Organizator szkoleń: Szkoła Mistrzów Reklamy
Przykład:
2012 - 2015
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Specjalizacja: dziennikarstwo w nowych mediach
Uzyskany tytuł: dziennikarz
Przykład:
- programowanie neurolingwistyczne (NLP);
- literatura obejmująca zagadnienie "obraz jako przekaz medialny";
- rekreacyjna jada na rowerze i na longboardzie;
Nie zapomnij o zamieszczeniu (dotyczy to również listu motywacyjnego) - "Zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych", klauzula zazwyczaj jest zamieszczona na samym dole dokumentu.
Szanowni Państwo,
z wielkim zainteresowaniem przeczytałam Państwa ofertę pracy na stanowisko copywritera. Postanowiłam zaproponować moją kandydaturę, bowiem posiadam te umiejętności, których Państwo poszukujecie.
Jestem doświadczonym copywriterem, uczestniczyłam w tworzeniu treści w systemie efektywnościowym, przygotowywałam teksty do prezentacji, do prasy, na strony internetowe, na Twittera, na Facebooka, komponowałam chwytliwe opisowe nagłówki, slogany reklamowe. Wiedza z obszaru zachowań behawioralnych konsumenta i aktywna obserwacja bieżących trendów pozwoliła mi tworzyć teksty które przekładały się na dużą konwersję.
Jestem osobą kreatywną, o nieszablonowym myśleniu, o otwartym umyśle, która tworzy teksty z wielką dbałością o poprawny język. Biegle posługuje się językiem angielskim.
Z wielką przyjemnością spotkam się z Państwem na bezpośredniej rozmowie aby jeszcze więcej opowiedzieć o sobie.
Z wyrazami szacunku,
Joanna Gadowska
Copywriter to zawód XXI wieku, zapotrzebowane na Twórców tekstów z roku na rok rośnie, a to dlatego że duża część handlu i reklamy przeniosła się i do Internetu i wygląda na to, że to jeszcze nie koniec. Copywriter odnajdzie się przy tworzeniu treści e-marketingowych (przygotowanie oferty handlowej, tworzeniu blogów tematycznych, pisaniu scenariuszy do filmów promocyjnych, wymyślaniu chwytliwych haseł reklamowych, etc.).
Ile zarabia Copywriter? - zarobki wahają się w przedziale od 2500 (brutto) do - 4500 (brutto). Średnia zarobków to 3500 (brutto).
Zalety pracy Copywritera: ciekawa praca twórcza, możliwość pracy zdalnej (np. z domu).
Grafik komputerowy to zajęcie dla twórczych, kreatywnych, osób które sprawnie posługują się profesjonalnym oprogramowaniem graficznym jak Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator. Posiadają praktyczne umiejętności polegające m.in. na przygotowywaniu grafiki na potrzeby projektów stron WWW, prezentacji multimedialnych, grafiki do druku: ulotek, plakatów, etc. Skorzystaj z dostępnego wzoru CV i zacznij pisać skuteczny życiorys zawodowy.
www.otokariera.pl © 2023 Polityka Prywatności i Pliki Cookies